News Corp Chairman Rupert Murdoch was furious when his London tabloids published a story on their front pages in 1995 about Hugh Grant's arrest for lewd conduct in a public place with prostitute DIVINE BROWN, according to Paul McMullan, a former reporter for Murdoch's News of the World . Wearing a hidden microphone, Grant interviewed McMullan for Britain's New Statesman magazine about allegations of telephone hacking at the Sunday tabloid when he worked there. (McMullan had previously disclosed that telephone hacking was a Common practice at News of the World and that higher-ups knew about it.] When Grant asked him whether he believes Murdoch was aware of the hacking, he replied, "Errr, possibly not. He's a funny bloke ... quite puritanical. Sorry to talk about Divine Brown, but when that came out ... Murdoch was furious "What are you putting that on our front page for? You're bringing down the tone of our papers." But Grant suggested that there might have been a different reason for Murdoch's anger. "Well, it's also because it was his film I was about to come out in," Grant remarked, referring to Nine Months , which was due to be distributed by 20th Century Fox, a subsidiary of Murdoch's News Corp, two weeks after Grant's arrest.