British celebrity magazine STAR has issued an apology to Robbie Williams for reporting the singer is secretly gay.

The publication printed a feature titled Did Robbie Have A Secret Gay Fling? last year (SEP04), claiming the ANGELS star enjoyed a sexual encounter with a man in the toilets of the legendary HACIENDA club in Manchester.

Williams was later alleged to have linked up with the same man at another club nearby - with the incidents supposedly taking place during his days with 1990s boyband Take That.

Star went on to imply the pop singer was keeping his illicit gay life under wraps.

The glossy stated, "The article suggested that while Mr Williams had told all about his female conquests in his autobiography, he was keeping his homosexual encounters secret.

"We now accept that Mr Williams was never involved in any incidents of this kind and that these allegations are untrue."

Star magazine have agreed to pay "substantial damages and costs" to the aggrieved star.

08/06/2005 21:26